Heeft u soms ook het gevoel dat u te veel betaalt voor wat u krijgt? In een nieuwe campagne tonen Silk en Scarlet drie korte video’s hoe je ‘subtiel’ kan ontsnappen aan benarde overpriced situaties. “Want bij Scarlet betaal je niet te veel.”
De campagne is opgebouwd rond het RED 8 en RED 18 mobiele abonnement van Scarlet, dat belminuten, sms’en en data bevat. In de korte video’s, geproduceerd door Famous Productions, zien we drie individuen die telkens verrast worden door de kosten van het leven en er op een ietwat humoristische manier aan proberen te ontsnappen. De boodschap is eenvoudig en doeltreffend: Scarlet biedt een lager tarief aan, voor dezelfde dienst. De video’s zijn sinds maandag 2 maart te zien op televisie en op sociale media. Parallel met deze video’s loopt er ook een radiocampagne.
Credits
Client: Scarlet
Client contacts: Aurélie Denayer, Sophie De Nys, Emmanuelle Puttemans, Stéphanie De Bruyne & Manoëlle Ballaux
Agency: Silk
Creative agency: FamousGrey
Digital agency: Prophets
CEO: Francis Lippens
Executive CD: Peter Ampe
Creative Team: Diederik Jeangout, Marc Richard Vander Heyden
Copywriter FR: Jonathan d’Oultremont
Account team: Catherine De Block, Caroline Ropsy, Lies Bernaer, Klaartje Vanmulders
PR Manager: Laure Vandeghinste
RTV-producer: Charlotte Bodson
Production: Hobby Film
Director: Carl Sundemo
Soundstudio: FamousGrey Productions
Editing: Carl Sundemo
Post-producer: Sara De Grave
Post-production: Sven Vanhee, Jasper De Ryck, Robin De Praetere
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]