Na competitie, georganiseerd door Sortlist, heeft Silver & Copper het communicatiebudget van Koezio in de wacht gesleept. Het indoor avonturenpark heeft drie vestigingen in Frankrijk en streek nu ook in België neer, meer bepaald in het shopping district Docks Bruxsel. De eerste opdracht van het bureau is de ontwikkeling van een communicatiestrategie gericht op de regio Brussel en op de uitbouw van een identiteit. Vanaf juni mogen we ons verwachten aan enkele activiteit, nog voor die tijd komen er radio- en bioscoopspots.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]