Simon Mignolet herlanceert Ice Bucket Challenge

Op zondag 28 mei gaf Simon Mignolet het startsein voor een nieuwe Ice Bucket Challenge, welgekend van in 2014, toen deze uitdaging de hele wereld rond ging.
Simon Mignolet, Rode Duivel, internationaal bekend doelman en ambassadeur van de ALS Liga, gaat de uitdaging aan in Twenty Two Coffee, zijn eigen koffiebar in Sint-Truiden. Doel is om eigenhandig een nieuwe Ice Bucket-golf op te starten, om zo ALS opnieuw onder de aandacht van het grote publiek te krijgen. Juni – ALS Awareness Month – wordt dus weer Ice Bucket-maand.
ALS of Amyotrofische Laterale Sclerose is een dodelijke zenuwspierziekte waarbij de motoneuronen afsterven. De ALS Liga, een niet-gesubsidieerde vzw, tracht hun laatste levensjaren zo aangenaam mogelijk te maken, door hen en hun naasten bij te staan op psychosociaal en administratief vlak, hulpmiddelen ter mobiliteit en communicatie uit te lenen, voor hun rechten op te komen bij de overheid, het wetenschappelijk onderzoek te stimuleren en financieren via het fonds A Cure for ALS en hen zorg op maat te verstrekken via het fonds MaMuze.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]