Skinn zegt ‘Chapeau!’ tegen Willy Naessens Group

Crea / News

Ter ere van de titel Onderneming van het Jaar creëerde Skinn, samen met creatives Paul Popelier en Stijn Gansemans, een multimediacampagne voor Willy Naessens Group. Eind 2023 kregen ze die titel en in 2024 stond de onderneming erop om zijn 2.500 medewerkers daarvoor hartelijk te bedanken met een externe campagne waarin ze zelf de hoofdrol spelen.

De gekende hoed die de founder Willy Naessens altijd draagt, is het symbool van deze Chapeau! campagne waarmee hij in verschillende media de medewerkers aanspreekt en bedankt, geassisteerd door Marie-Jeanne.

"We wilden iets speciaals doen voor onze 2.500 medewerkers die dag in dag uit hun uiterste best doen en er samen voor gezorgd hebben dat we deze prestigieuze titel een jaar lang mogen uitdragen. Zonder hen was dat nooit gelukt," zegt Veerle Naessens, bestuurder.

"Het verrassingseffect is geslaagd: de medewerkers werden onwetend opgebeld in de radiospots, ze vormen de portretten van onze print-en digital uitingen en onze founder Willy bedankt hen nog ‘ns in een mega outdoor 3D installatie die vanaf 1 juli langs de autosnelweg te bewonderen valt," reageert Dennis Ingelbeen, CEO family office.

De campagne loopt vanaf 1 juli op de verschillende kanalen waaronder de website willyzegtchapeau.be.

Credits:

Brand Willy Naessens Group

Client Contact Charlotte Bothuyne, Ilana Pottilius, Dennis Ingelbeen,

Thomas De Vogelaere, Veerle Naessens

Agency SKINN BRANDING AGENCY

Chief Creative Officer Kurt De Vlieghere

Creative Director Fre Fonteyne

Creatives Paul Popelier, Stijn Gansemans

Chief Client Officer Isabel Demuynck

Account Manager Hyacintha Gentils

Designer Kris De Vlieghere

Development Kasper Vandermaesen

Photography Bob Janssens, David Sammyn

Strategic Director Yves Plees

Sound Production R.A.F., La Vita E Media

Media Strategy Christine Brone

Content Strategy Julie Bogaerts

Social Media BoostU

Outdoor Production Twice, Publi Tony

Video Production Concept to Screen