Slk zkt inflncr vr Epic

Proximus Epic gaat op zoek naar een influencer om de millennial-doelgroep op hun eigen manier aan te spreken. Maar in plaats van zomaar een bekende influencer te recruteren gooit Proximus Epic het over een andere boeg. Via een wedstrijd: Word jij de Epic influencer? Voor de lancering van deze wedstrijd werkte Epic dan weer wél samen met een bekende influencer: @Kastiop. Een jongeman met heel wat volgers op verschillende sociale kanalen.
De insteek van de campagne is even simpel als grappig. @Kastiop z’n dagen zitten zo eivol met ‘influencen’ dat hij geen tijd heeft om de job op zich te nemen. Hij roept dan ook anderen op om zich kandidaat te stellen. Wie wint mag voor minstens een half jaar Epic influencer zijn en krijgt er nog een aantal voordelen bovenop. Wil je zelf een kans wagen, stel je dan kandidaat via Prx.ms/influencer.
Credits
-
Client : Proximus
-
Contacts : Tim Colman, Nabil Aniss
-
Ecosystem : SILK
-
Agency : PROPHETS
-
CD : Sam De Win
-
Creation : Adnan Chehima, Sophie Oome
-
Digital Strategy : Tom Willemkens
-
Account Team : Carole Frederiq, Ophélie Van Hagendoren
-
Production: Proximus Media House
-
Director: Niko Himschoot
-
DOP camera : Malik Jeddi
-
Art Director: Stan Maertens
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]