Slow Marketing: gids naar een meer ethische en betrokken communicatie

Agenda / Marketing / News

  • 16/09/2025
    18:30 - 22:00
  • Nomad Community – Coworking Café Rue Vanderschrick 5 1060 Saint-Gilles

Marketing wordt vaak bekritiseerd om zijn excessen, maar kan ook een kracht voor positieve verandering zijn. Dat bewijst Anaïs Baumgarten met Slow Marketing – 50 actions éthiques, soutenables et engagées, dat op 12 september 2025 verschijnt. Het boek biedt professionals, ondernemers en studenten 50 concrete acties voor een meer verantwoordelijke aanpak, met aandacht voor thema’s zoals greenwashing, influencers en diversiteit.

De inleiding is geschreven door Thierry Libaert, expert in verantwoorde communicatie en adviseur bij het Europees Economisch en Sociaal Comité.

De lancering vindt plaats op 16 september in Brussel (Nomad Community – Coworking Café, Sint-Gillis) met een rondetafelgesprek over de toekomst van verantwoord marketing met de auteur, Alexandre Helson (Maison Dandoy) en Maxime Van Der Meerschen (GiveActions), gevolgd door een netwerk- en ontdekkingmoment.

📍 Gratis toegang, inschrijven verplicht: link naar het evenement