Slow Marketing: gids naar een meer ethische en betrokken communicatie

- 16/09/2025
18:30 - 22:00 - Nomad Community – Coworking Café Rue Vanderschrick 5 1060 Saint-Gilles
Marketing wordt vaak bekritiseerd om zijn excessen, maar kan ook een kracht voor positieve verandering zijn. Dat bewijst Anaïs Baumgarten met Slow Marketing – 50 actions éthiques, soutenables et engagées, dat op 12 september 2025 verschijnt. Het boek biedt professionals, ondernemers en studenten 50 concrete acties voor een meer verantwoordelijke aanpak, met aandacht voor thema’s zoals greenwashing, influencers en diversiteit.
De inleiding is geschreven door Thierry Libaert, expert in verantwoorde communicatie en adviseur bij het Europees Economisch en Sociaal Comité.
De lancering vindt plaats op 16 september in Brussel (Nomad Community – Coworking Café, Sint-Gillis) met een rondetafelgesprek over de toekomst van verantwoord marketing met de auteur, Alexandre Helson (Maison Dandoy) en Maxime Van Der Meerschen (GiveActions), gevolgd door een netwerk- en ontdekkingmoment.
📍 Gratis toegang, inschrijven verplicht: link naar het evenement

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





