Smart Phil geliefd bij Colruyt en Delhaize

Smart Phil, de applicatie van digitaal bureau Vanksen, voert één maand na zijn lancering in België, Frankrijk, Zwitserland en Luxemburg nog steeds actief zijn strijd tegen het coronavirus. “Op een maand tijd is de applicatie al enorm geëvolueerd. Onze ontwikkelaars werken elke dag aan Smart Phil en integreren nieuwe functies die door de eindgebruikers van de app worden voorgesteld,” klinkt het bij Vanksen.
Met Smart Phil kunnen supermarkten en andere winkeliers een virtuele wachtrij kunnen opzetten om zo de maatregelen rond social distancing te respecteren. De app werd al ingezet bij merken als Colruyt, Auchan, Cora, Brico, Delhaize, Superdry, Exki en Western Union. De applicatie is nog steeds beschikbaar op www.smart-phil.com.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]