Smart Phil, de applicatie van digitaal bureau Vanksen, voert één maand na zijn lancering in België, Frankrijk, Zwitserland en Luxemburg nog steeds actief zijn strijd tegen het coronavirus. “Op een maand tijd is de applicatie al enorm geëvolueerd. Onze ontwikkelaars werken elke dag aan Smart Phil en integreren nieuwe functies die door de eindgebruikers van de app worden voorgesteld,” klinkt het bij Vanksen.
Met Smart Phil kunnen supermarkten en andere winkeliers een virtuele wachtrij kunnen opzetten om zo de maatregelen rond social distancing te respecteren. De app werd al ingezet bij merken als Colruyt, Auchan, Cora, Brico, Delhaize, Superdry, Exki en Western Union. De applicatie is nog steeds beschikbaar op www.smart-phil.com.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]