Smart Phil geliefd bij Colruyt en Delhaize

Smart Phil, de applicatie van digitaal bureau Vanksen, voert één maand na zijn lancering in België, Frankrijk, Zwitserland en Luxemburg nog steeds actief zijn strijd tegen het coronavirus. “Op een maand tijd is de applicatie al enorm geëvolueerd. Onze ontwikkelaars werken elke dag aan Smart Phil en integreren nieuwe functies die door de eindgebruikers van de app worden voorgesteld,” klinkt het bij Vanksen.
Met Smart Phil kunnen supermarkten en andere winkeliers een virtuele wachtrij kunnen opzetten om zo de maatregelen rond social distancing te respecteren. De app werd al ingezet bij merken als Colruyt, Auchan, Cora, Brico, Delhaize, Superdry, Exki en Western Union. De applicatie is nog steeds beschikbaar op www.smart-phil.com.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]




