Social.Lab Academy ontcijfert de trends van 2021

- 25/02/2021
10:00 - 11:30 - Online!
Als 2020 ons iets leerde, is het dat niets voorspelbaar blijkt. Door de Covid-19 pandemie veranderden we allemaal onze gewoontes, onze manier van werken en onze contacten met onze omgeving. Dat had natuurlijk ook impact op onze manier van communiceren. Onze relatie met technologie is veranderd, net zoals onze relatie met sociale media. Mensen gebruiken steeds meer sociale media en dat op alle vlakken. Van het opzoeken van informatie tot ontspanning, communicatie, diensten en nu ook de verkoop.
Wat in 2021 de belangrijkste elementen zullen zijn voor een optimaal gebruik van sociale media? Ogilvy Social.Lab Academy duikt op 25 februari in het thema tijdens een webinar, van 10u tot 11u30. Live gebracht door Dimitri Cologne, paid social director, Arnaud Vanhemelryck, EMEA head of media, en Catherine Sackville-Scott, strategic planner bij Ogilvy Social.Lab. Inschrijven kan via de website.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]