Sodexo kiest voor Prophets

Na een strategische en creatieve marktbevraging tijdens de zomermaanden, kiest Sodexo voor Prophets als nieuw partnerbureau. De activiteiten van Sodexo in België zijn heel divers, en omvatten zowel de gekende benefits & rewards services zoals de maaltijdcheques, als on-site diensten bij en voor tal van bedrijven. Maar de rode draad doorheen al deze diensten is dat digitaal in de breedste zin daarbij steeds meer het verschil uitmaakt.
« Prophets heeft ons verrast met een sterk onderbouwde toekomstvisie op onze sector, waarvan tal van facetten meteen in de praktijk gezet kunnen worden, » verklaart Laurence Derecque, marketing director bij Sodexo. De samenwerking is ondertussen van start gegaan, en opnieuw een concreet voorbeeld van hoe Prophets digitaal centraal in haar full-service plaatst.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]