Na een strategische en creatieve marktbevraging tijdens de zomermaanden, kiest Sodexo voor Prophets als nieuw partnerbureau. De activiteiten van Sodexo in België zijn heel divers, en omvatten zowel de gekende benefits & rewards services zoals de maaltijdcheques, als on-site diensten bij en voor tal van bedrijven. Maar de rode draad doorheen al deze diensten is dat digitaal in de breedste zin daarbij steeds meer het verschil uitmaakt.
« Prophets heeft ons verrast met een sterk onderbouwde toekomstvisie op onze sector, waarvan tal van facetten meteen in de praktijk gezet kunnen worden, » verklaart Laurence Derecque, marketing director bij Sodexo. De samenwerking is ondertussen van start gegaan, en opnieuw een concreet voorbeeld van hoe Prophets digitaal centraal in haar full-service plaatst.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]