Na een strategische en creatieve marktbevraging tijdens de zomermaanden, kiest Sodexo voor Prophets als nieuw partnerbureau. De activiteiten van Sodexo in België zijn heel divers, en omvatten zowel de gekende benefits & rewards services zoals de maaltijdcheques, als on-site diensten bij en voor tal van bedrijven. Maar de rode draad doorheen al deze diensten is dat digitaal in de breedste zin daarbij steeds meer het verschil uitmaakt.
« Prophets heeft ons verrast met een sterk onderbouwde toekomstvisie op onze sector, waarvan tal van facetten meteen in de praktijk gezet kunnen worden, » verklaart Laurence Derecque, marketing director bij Sodexo. De samenwerking is ondertussen van start gegaan, en opnieuw een concreet voorbeeld van hoe Prophets digitaal centraal in haar full-service plaatst.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]