Sonhouse presenteert de release van het officiële anthem voor de YouTube Works Awards. Samen met We Are Era creëerde Sonhouse de muziek voor het evenement zelf en om de Grand Prix winnaars Tempo-Team, Studio M, Wavemaker en GroupM Nexus te vieren.
"Als gelovers in de Kracht van Geluid willen we ervaringen versterken en verhalen vertellen. Met dat in het achterhoofd hebben we met hart en ziel gewerkt aan een geluidsidentiteit die perfect aansluit bij de creativiteit en innovatie die wordt gevierd tijdens de YouTube Works Awards. De award erkent uitmuntende prestaties op het gebied van reclame-effectiviteit en toont campagnes die niet alleen de aandacht trekken, maar ook echte resultaten opleveren. Daarom hebben we zorgvuldig een anthem gecreëerd dat de levendigheid, passie en vindingrijkheid weerspiegelt die inherent zijn aan deze bekroonde campagnes," zegt Julia Weyts, lead bij Sonhouse Amsterdam.
Bezoek de Spotify-link om het anthem te beluisteren en ontdek de verschillende muzikale ervaringen, in één trip.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]