Sonhouse en We Are Era creëren geluidsidentiteit voor YouTube Works Awards

Sonhouse presenteert de release van het officiële anthem voor de YouTube Works Awards. Samen met We Are Era creëerde Sonhouse de muziek voor het evenement zelf en om de Grand Prix winnaars Tempo-Team, Studio M, Wavemaker en GroupM Nexus te vieren.
"Als gelovers in de Kracht van Geluid willen we ervaringen versterken en verhalen vertellen. Met dat in het achterhoofd hebben we met hart en ziel gewerkt aan een geluidsidentiteit die perfect aansluit bij de creativiteit en innovatie die wordt gevierd tijdens de YouTube Works Awards. De award erkent uitmuntende prestaties op het gebied van reclame-effectiviteit en toont campagnes die niet alleen de aandacht trekken, maar ook echte resultaten opleveren. Daarom hebben we zorgvuldig een anthem gecreëerd dat de levendigheid, passie en vindingrijkheid weerspiegelt die inherent zijn aan deze bekroonde campagnes," zegt Julia Weyts, lead bij Sonhouse Amsterdam.
Bezoek de Spotify-link om het anthem te beluisteren en ontdek de verschillende muzikale ervaringen, in één trip.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]