Soubry en Havas smaken naar samen, elk in hun eigen kot

Ook Soubry blijft in deze tijden merkkapitaal bouwen om aldus het vertrouwen en de band met de Belgen aan te houden. Havas draagt zijn steentje bij aan het pimpen van de moraal van de Belgen in geïsoleerde tijden. Daartoe werd de welgekende lanceringsspot van Soubry geherinterpreteerd. Vanuit het #stayathome en #blijfinuwkot mantra krijgt ‘Soubry smaakt naar samen’ namelijk nieuwe dimensies en invullingen.
Het conviviale pastamerk serveert daarom in april de ‘rewind versie’ van de originele spot. Die vertelt het verhaal van een meisje dat thuis alleen spaghetti eet en via haar spaghettidraad op zoek gaat naar gezelschap. Ze volgt haar spaghetti doorheen heel de stad en komt zo bij de liefde van haar leven uit. Door het rewind principe wordt op een disruptieve manier gesensibiliseerd op het belang van in je eigen kot te blijven: gezellig samen spaghetti eten is nu voorlopig enkel mogelijk als je onder hetzelfde dak woont.
Havas Media voorziet airing time op relevante momenten: op VTM wordt de spot contextueel ingepland rond bijvoorbeeld Het Nieuws, op Vier na het speciale programma #coronavirus. Op RTL en La Une rond de nieuwsuitzendingen. Daarnaast is de spot ook online te bekijken op de Belgische publisher sites.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]