Ook Soubry blijft in deze tijden merkkapitaal bouwen om aldus het vertrouwen en de band met de Belgen aan te houden. Havas draagt zijn steentje bij aan het pimpen van de moraal van de Belgen in geïsoleerde tijden. Daartoe werd de welgekende lanceringsspot van Soubry geherinterpreteerd. Vanuit het #stayathome en #blijfinuwkot mantra krijgt ‘Soubry smaakt naar samen’ namelijk nieuwe dimensies en invullingen.
Het conviviale pastamerk serveert daarom in april de ‘rewind versie’ van de originele spot. Die vertelt het verhaal van een meisje dat thuis alleen spaghetti eet en via haar spaghettidraad op zoek gaat naar gezelschap. Ze volgt haar spaghetti doorheen heel de stad en komt zo bij de liefde van haar leven uit. Door het rewind principe wordt op een disruptieve manier gesensibiliseerd op het belang van in je eigen kot te blijven: gezellig samen spaghetti eten is nu voorlopig enkel mogelijk als je onder hetzelfde dak woont.
Havas Media voorziet airing time op relevante momenten: op VTM wordt de spot contextueel ingepland rond bijvoorbeeld Het Nieuws, op Vier na het speciale programma #coronavirus. Op RTL en La Une rond de nieuwsuitzendingen. Daarnaast is de spot ook online te bekijken op de Belgische publisher sites.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]