Soubry en Havas Village verklaren de liefde ‘al dente’

Soubry pakt uit met de herlancering van zijn blauwe gamma, dat nog meer ‘al dente’ is. Havas Village tekende een nieuwe brand story, waarin mensen elkaar opnieuw vinden door het volgen van een pastasliert.
Havas Village vertrok vanuit het meaningful brand platform en wil het merk laten beleven vanuit een authentieke connectie: “Soubry brengt mensen samen.” In de televisiespot zien we een jonge vrijgezel die tijdens zijn wandeling andere koppels verliefd ziet worden. Een moderne interpretatie van “Zijn alle vogels nesten begonnen, behalve ik en jij?” met een tikkeltje magie waarin Soubry’s gezelligheid en warmte van het scherm spat.
Credits:
Client: Michel Soubry, Ann Dhoedt, Joeri Van Den Eeckhout
Creatives: Luc Shih, Hanne Deheegher
Account: Ellen Sonck
Creative Director: Werner Van Reck
Agency Producer: Bram Busschots
Director: Toon Aerts
Production company: Czar
Producer: Lander Engels
Sound studio: Sonhouse
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]