Sound of C(hristmas) blikt terug op 2019

Sound of C sluit 2019 af met een geslaagde vierde editie van Bloggers UTD in Gent en drie edities van zijn C-Soirée achter de rug. Doorheen het jaar stuurde het PR-bureau 138 persberichten de Belgische mediawereld in en liet het 128 journalisten en influencers proeven van het aanbod van zijn klanten. En niet te vergeten: het team breidde uit met de komst van Heleen Luyckx.
Ook het aantal persreizen in het jaar 2019 kon tellen. Sound of C stuurde maar liefst 128 bloggers, influencers en journalisten op persreis naar 22 verschillende bestemmingen. Het bureau is zich bovendien ten volle bewust van de ecologische impact van zijn job. En daarom besloot het voor het tweede jaar op rij om de CO2-uitstoot van zijn persreizen te compenseren via Climate Neutral Group. Resultaat: 105,68 ton gecompenseerde CO2. Zo investeert het opnieuw in een aantal klimaatprojecten in Cambodia, Zuid-Afrika en India die voor extra werkgelegenheid en gezondheidsverbetering zorgen bij de lokale bevolking.
En er is meer nieuws... Na Scherpenheuvel en de tijdelijke kantoren in Leuven en Westerlo heeft het bureau binnenkort een vast stekje. In 2020 verhuist Sound of C naar het gezellige Diest.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]