Special Olympics en LDV verrassen Anderlecht

In de loop van 2016 werden topsporters als Greg Van Avermaet, Moussa Dembélé, de broers Borlée en Pieter Timmers verrast door Special Olympics. De atleten werden via verschillende dragers persoonlijk uitgedaagd tot een Unified-wedstrijd in het kader van de Play Unified-campagne. En wel met succes. Er werden al een pak Unified-wedstrijden gespeeld en maar liefst 9 nationale sportfederaties ondertekenden al een langdurige overeenkomst om Unified-sporten te introduceren in hun discipline.
En ook in 2017 gaat de Play Unified-campagne door, nog steeds met de hulp van LDV United. Deze keer werden de spelers van RSC Anderlecht verrast. Enkele voetballers met een intellectuele beperking van FC Maasland daagden de sterren van Anderlecht uit. Dat deden ze met een reusachtige tifo van 400 vierkante meter tijdens de wedstrijd van Anderlecht tegen Zulte Waregem, zodat alle supporters en camera’s het konden zien...
Credits
CLIENT: Special Olympics Belgium
AGENCY: LDV United
Contact client: Zehra Sayin, Inge De Rouck
MANAGING DIRECTOR: Petra De Roos
Creative Director: Kristof Snels
Creation: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
ACCOUNT TEAM: Dimitri Mundorff, Jilze Gerritsen
STRATEGY TEAM: Tomas Sweertvaegher
DeSIGN: Jeffrey Uten
DIGITAL PRODUCER: Nick Gorrebeeck
PRODUCTION COMPANY: Arendsoog
Photography: Dirk Leunis
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]