Spike en Emistyl ondersteunen de spijsvertering

Communicatiebureau Spike lost twee nieuwe spots voor zijn klant Therabel. Het farmaceutische bedrijf wil daarmee een van zijn belangrijkste producten promoten: Emistyl, een voedingssupplement dat de spijsvertering ondersteunt.
Spike bedacht een personage in de vorm van een maag om het merk Emistyl herkenbaar te maken. De eerste spot benadrukt de effectiviteit van het voedingssupplement tegen reisziekte, de tweede toont het nut aan van gebruik na een zware maaltijd. De spots worden momenteel uitgezonden in Brussel en Wallonië.
Credits
Client: Therabel
Agence: Spike
Motion design: Cinesco
Son: Pan Studio
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]