De Giro, dolce far niente? Niet bij Sporza Giromanager! Het populaire vervolgspel van Sporza Wielermanager, waarbij je opnieuw een ploeg samenstelt en in competitie tegen elkaar punten probeert te sprokkelen, was dit jaar spannender dan ooit.
Waar de Giro van dit jaar snel gereden was, moesten de Giromanagers omgaan met onwaarschijnlijk drama en onverwachte wendingen. Die onvoorspelbaarheid werd de insteek voor de campagne van het spel.
Mutant volgde in het voorgaande seizoen namelijk enkele core-spelers en maakte er een ware Netflix docu van. Van fanatieke spelers zoals Eva de Roo, tot dé stem van de Giro: Renaat Schotte. Ze kwamen allemaal voorbij en zorgden voor een recordaantal managers. En drama. Dat belooft voor de volgende in de reeks: De Sporza Tourmanager.


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








