De Giro, dolce far niente? Niet bij Sporza Giromanager! Het populaire vervolgspel van Sporza Wielermanager, waarbij je opnieuw een ploeg samenstelt en in competitie tegen elkaar punten probeert te sprokkelen, was dit jaar spannender dan ooit.
Waar de Giro van dit jaar snel gereden was, moesten de Giromanagers omgaan met onwaarschijnlijk drama en onverwachte wendingen. Die onvoorspelbaarheid werd de insteek voor de campagne van het spel.
Mutant volgde in het voorgaande seizoen namelijk enkele core-spelers en maakte er een ware Netflix docu van. Van fanatieke spelers zoals Eva de Roo, tot dé stem van de Giro: Renaat Schotte. Ze kwamen allemaal voorbij en zorgden voor een recordaantal managers. En drama. Dat belooft voor de volgende in de reeks: De Sporza Tourmanager.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]