Springbok agency Joe Public Amsterdam is Bureau van het Jaar in Nederland

Joe Public Amsterdam, onderdeel van de Springbok groep, won gisteren de prestigieuze prijs Bureau van het Jaar tijdens de uitreiking van de San Accenten. Het bureau won deze prijs al eens in 2018.
2023 was een fantastisch jaar voor Joe Public Amsterdam. Het bureau was de grote winnaar tijdens de Nederlandse Effies met drie beeldjes voor OHRA verzekeringen, One4all en KLUUN. 2023 was bovendien het jaar dat het agentschap het zakelijke model aanpastte en wél meedoet aan pitches. Deze aanpak werd beloond met de komst van mooie nieuwe klanten zoals het Grolsch, Burger King, Grand’Italia en Aldi Nederland.
Ook in 2023 werd de samenwerking met Springbok groep versterkt. Voor digitale communicatie werd meer met Springbok samengewerkt. En op creatief vlak werd Joe Public Belgium samen verder uitgebouwd.
Joe Public Amsterdam volgt met deze prijs Dentus Creative op dat in 2022 won en versloeg dit jaar de twee andere finalisten: Hotel L’Amour en Wefilm Creative Agency.
Meer cases van Joe Public Amsterdam zijn hier te vinden.
--
Lees ook: {INTERVIEW} AI, AI, AI, LIGGEN CREATIEVE JOBS ONDER VUUR DOOR AI?
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]