Ze heten Alexis, Chantal, Claude en Victor. Sommigen hebben hun werk verloren, anderen hun woning, hun vrienden of hun gezondheid. Zonder werk en dagelijkse activiteiten missen ze niet alleen een salaris maar ook een waardig leven. Ze voelen zich geïsoleerd en uitgesloten. Spullenhulp voert campagne om één van zijn belangrijkste opdrachten beter gekend te maken: dankzij de organisatie vinden mensen zoals Chantal opnieuw werk en een volwaardig leven. Jaarlijks leren namelijk zowat 700 landgenoten een nieuw vak bij Spullenhulp. De organisatie trekt speciaal voor hen 308.000 euro per jaar uit.
In de affichecampagne vertellen vier gewone mensen over hun leven en over hun kennismaking met Spullenhulp. De foto's van Gaël Turine vormen op zich al een verhaal. De tekst bij de foto's toont een minder gekende meerwaarde van de organisatie. De afgebeelde mensen fluisteren hoe ze hun leven opnieuw in handen hebben kunnen nemen dankzij Spullenhulp.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]