Sinds 1 oktober siert een tekening van de vermaarde cartoonist en kunstenaar Kamagurka de 63 wagens van het celebrity influencernetwerk Starsky. Een samenwerking die letterlijk gezien zal worden, want het netwerk is goed voor meer dan 10 miljoen contacten op maandbasis.
“Een van de pijlers van het Starsky ecosysteem is ons mobiele affichagenetwerk van zo maar even 63 wagens; allemaal bestuurd door onze celebrity influencers. Op creatieve en entertainende wijze communiceren met onze doelgroepen zit in het DNA van Starsky,” vertelt Kristiaan Cloots, founder van Starsky. “Met heel veel trots kondigen wij dan ook de samenwerking aan met de legendarische cartoonist en kunstenaar Kamagurka. 63 wagens werden versierd met een Kamagurka tekening. Kortom: “Starsky Art voor onze Starsky Artists.”
Kamagurka, cartoonist en kunstenaar kadert deze samenwerking op zijn typische eigenzinnige en poëtische wijze: “Een woord is een beeld en een beeld is een klank en een klank is een kleur en een kleur is een beeld.”
“We mogen stellen dat Kamagurka een unieke en de eerste ‘car-tunist’ is,” besluit Kristiaan Cloots met een knipoog.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]