Stef Calcraft, de medeoprichter van de Mother, is benoemd tot CEO van MediaCom Creative Transformation. Hij zal verantwoordelijk zijn voor de wereldwijde creatieve capaciteiten van het netwerk, waaronder de contenttak - MediaCom Beyond Advertising (MBA) - de snelgroeiende divisies Sport en Entertainment, organisch social, influencermarketing en creatieve technologie.
Calcrafts opdracht is om progressief creatief denken te integreren met moderne mediamogelijkheden, mediapartners, sociale platforms en creatieve technologiepartners. Zijn staat van dienst zal ervoor zorgen dat MediaCom ideeën blijft ontwikkelen, de mogelijkheden voor het personeel verbetert en groei voor adverteerders oplevert. Hij komt per 1 oktober in dienst en zal rapporteren aan Nick Lawson, MediaComs wereldwijde chief operations officer. MediaCom maakt deel uit van Group M (WPP).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]