Stéphane Lucien legt focus op programmatic

Stéphane Lucien, managing director van IPG Mediabrands AdTech en Cadreon, en eveneens digital marketing and programmatic buying specialist voor de groep, verlaat na zes jaar zijn functie in het bureau. De mediawereld verlaten doet hij echter niet, want Lucien gaat verder als freelance consultant in programmatic buying voor regies en adverteerders.
Stéphane Lucien zal in dienst blijven tot en met 30 november, waarna hij zijn functie overlaat aan zijn opvolger. Er is alvast een nieuwe digitale structuur ingevoerd die de komende dagen effectief zal zijn.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]