Stéphane Lucien legt focus op programmatic

Stéphane Lucien, managing director van IPG Mediabrands AdTech en Cadreon, en eveneens digital marketing and programmatic buying specialist voor de groep, verlaat na zes jaar zijn functie in het bureau. De mediawereld verlaten doet hij echter niet, want Lucien gaat verder als freelance consultant in programmatic buying voor regies en adverteerders.
Stéphane Lucien zal in dienst blijven tot en met 30 november, waarna hij zijn functie overlaat aan zijn opvolger. Er is alvast een nieuwe digitale structuur ingevoerd die de komende dagen effectief zal zijn.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


