Stéphanie van den Bosch kiest voor RMB

News / People

Met twee diploma's op zak (ISFSC en ULB) en heel wat mediabureau-ervaring begon Stéphanie van den Bosch op 12 oktober als trading manager bij RMB. Teamwerk en klanttevredenheid zijn twee van de belangrijkste drijfveren voor Stéphanie, die bovendien een echte passie heeft voor media. Ze heeft twee diploma's: na een Bachelor's degree in communicatie aan het ISFSC (Institut supérieur de formation sociale et communication), behaalde ze aan de ULB nog een Master in de bedrijfscommunicatie. Het toeval wilde dat ze in 2011 in de mediasector aan de slag ging. En, amper begonnen bij Dentsu Aegis (destijds Aegis Media), begreep ze al snel dat haar toekomst in de reclamesector zou liggen.

Gedurende bijna 10 jaar ontwikkelde ze tal van vaardigheden, eerst als 'Broadcast Buyer' en daarna als 'Broadcast Account'. Stéphanie is dus goed onderlegd in zowel media buying als media planning. Televisie, radio, online video, digital audio… Stéphanie van den Bosch is gepassioneerd door de media: "Ik werk graag in deze sector die voortdurend evolueert en met zijn tijd meegaat. Ik vind dat we ons continu moeten vernieuwen, verder denken, ons ontwikkelen om altijd aan ieders behoeften te voldoen: klanten, partners, enz. Het is een sector waarin we altijd blijven leren en niets vanzelfsprekend is. Elke dag opnieuw een challenge!"

Onder supervisie van Mathilde De Maere, head of Trading, stelt Stéphanie van den Bosch nu haar talent ten dienste van de afdeling Trading & Revenue onder leiding van Aurélie Clément. Haar uitdaging als trading manager? "Mijn bureau-ervaring inzetten om bij te dragen tot een optimale relatie met de bureaus en de adverteerders, en nog beter in te spelen op hun behoeften en verwachtingen".