Steun onze lokale kleine media

Terwijl de GAFAM-bedrijven een groot deel van de advertentiemarkt domineren, hebben lokale media moeite om een goede plek te verwerven. Daarbovenop zorgt de globalisering ervoor dat grote netwerken hun aankopen steeds meer centraliseren. Mediabureaus spelen een cruciale rol in een meer evenwichtige verdeling van investeringen tussen internationale en lokale spelers. Hoe kunnen we die laatsten beter ondersteunen? En welke uitdagingen brengt datatransparantie met zich mee voor de sector? Een antwoord lees je hieronder.
De wereldwijde advertentiemarkt wordt gedomineerd door de GAFAM-giganten (Google, Apple, Facebook, Amazon, Microsoft). Hun overweldigende aanwezigheid en vermogen om advertentiebudgetten naar zich toe te trekken, maken de concurrentie voor lokale media bijzonder moeilijk. Om zich staande te houden, proberen die lokale spelers zich te onderscheiden en zich te positioneren als relevante alternatieven voor internationale grootmachten.
(...)
Lees het volledige artikel hier.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]