Steun onze lokale kleine media

Terwijl de GAFAM-bedrijven een groot deel van de advertentiemarkt domineren, hebben lokale media moeite om een goede plek te verwerven. Daarbovenop zorgt de globalisering ervoor dat grote netwerken hun aankopen steeds meer centraliseren. Mediabureaus spelen een cruciale rol in een meer evenwichtige verdeling van investeringen tussen internationale en lokale spelers. Hoe kunnen we die laatsten beter ondersteunen? En welke uitdagingen brengt datatransparantie met zich mee voor de sector? Een antwoord lees je hieronder.
De wereldwijde advertentiemarkt wordt gedomineerd door de GAFAM-giganten (Google, Apple, Facebook, Amazon, Microsoft). Hun overweldigende aanwezigheid en vermogen om advertentiebudgetten naar zich toe te trekken, maken de concurrentie voor lokale media bijzonder moeilijk. Om zich staande te houden, proberen die lokale spelers zich te onderscheiden en zich te positioneren als relevante alternatieven voor internationale grootmachten.
(...)
Lees het volledige artikel hier.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]