Om de zichtbaarheid en commercialisatie van zijn winterkits te verbeteren, vroeg Porsche aan Strategie Agency om een relationele marketingcampagne te bedenken.
Gedurende de hele maand september zal elke klant een gepersonaliseerde mailing ontvangen, met daarin zijn eigen wagen geportretteerd en de mogelijke banden- en velgen combinaties die hij op erop kan zetten. Vervolgens stuurt de direct mailing de klanten via een QR code naar www.porsche-winter.be, een digitaal platform dat een overzicht biedt van de negen Porsche modellen en alle mogelijke personalisaties. Met vier klikken selecteert de klant uiteindelijk de combinatie die hij wenst en reserveert hij zijn kit. Vervolgens wordt hij gecontacteerd door een Porsche centrum naar keuze om de installatie zo snel mogelijk te plannen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]