Strategische en creatieve versterking voor FamousGrey

FamousGrey is sinds kort een nieuwe strategic planner en een creative juniorteam rijker. Loes Hendryckx maakt de strategische afdeling van FamousGrey weer compleet. Na een opleiding aan de Belgian Advertising School (BAS) deed ze ervaring op in Brussel (DDB, Publicis) en Londen (Draftline). Als strategic planner zal ze onder andere Proximus, Volvo, Polestar en De Tijd in haar klantenportefeuille opnemen.
Killian Schellenberg en Hugo Lharminez leerden elkaar kennen tijdens hun studies en zetten daarna samen hun eerste stappen in de reclamewereld tijdens stages bij Romance in Parijs en Mortierbrigade.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]