Strategische en creatieve versterking voor FamousGrey

FamousGrey is sinds kort een nieuwe strategic planner en een creative juniorteam rijker. Loes Hendryckx maakt de strategische afdeling van FamousGrey weer compleet. Na een opleiding aan de Belgian Advertising School (BAS) deed ze ervaring op in Brussel (DDB, Publicis) en Londen (Draftline). Als strategic planner zal ze onder andere Proximus, Volvo, Polestar en De Tijd in haar klantenportefeuille opnemen.
Killian Schellenberg en Hugo Lharminez leerden elkaar kennen tijdens hun studies en zetten daarna samen hun eerste stappen in de reclamewereld tijdens stages bij Romance in Parijs en Mortierbrigade.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]