De kappers zijn opengegaan. En laat ons eerlijk zijn, het was meer dan nodig (voor sommigen). Onze lockdown kapsels schoten alle kanten uit. Maar, in elk negatief nieuws valt ook positief nieuws te rapen. Een lockdown kapsel blijkt het ideale kapsel om te headbangen op De Zwaarste Lijst, de iconische hitparade van StuBru met de 66 zwaarste metal nummers. In een top topical advertentie roept StuBru op om je haar nog even te laten staan tot Paasmaandag voor De Zwaarste Lijst. De top topical verscheen op zaterdag 13 gebruari, op de dag van de opening, in Het Laatste Nieuws, De Morgen, De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Belang van Limburg.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]







