Studio Brussel en DDB kennen headliners van morgen

Crea / News

DDB StuBruStudio Brussel is ook dit jaar dé festivalzender. Je vindt er meer interviews, meer livemuziek en meer festivalnieuws dan op eender welk ander medium, maken ze er zich sterk. De zender heeft daarbij niet alleen oog voor de grote headliners. Ook de jonge, opkomende bands komen aan bod. Om dat laatste te benadrukken lanceren Studio Brussel en DDB twee nieuwe tv-spots waarin twee supergetalenteerde 8-jarigen de pannen van het dak spelen.
Al sinds het bestaan van de zender krijgen jonge bands een kans: Black Box Revelation, Compact Disk Dummies, Tamino en SONS zijn maar een paar namen die ooit als jonge artiesten airtime kregen en ondertussen zelf op de festivalpodia staan. In de nieuwe tv-spots, gecreëerd door DDB en productiehuis AMOK, gaat Studio Brussel nog een stap verder. Want met de 8-jarige Mirko en de 7-jarige Vince vond Studio Brussel nog jonger talent. Achter de drums en de draaitafels staan ze ondanks hun jonge leeftijd al aardig hun mannetje. Vandaag zijn ze nog volop aan het dromen van de main stage. Maar het zal niemand verbazen als we hen daar binnen een paar jaar écht zien staan.


Credits:
Client: Studio Brussel
Client Contacts: Jan Van Biesen, Witse Van Rillaer
Agency: DDB Brussels
Creative Director: Odin Saille, Dieter De Ridder
Creatives: Jan Schoofs, Jonas Caluwé
Account team: Annelies Nyns, Margaux Mariens
TV-producer: Brigitte Verduyckt
Production Company: AMOK
Director: Sam Ostyn
Producer: Anne Van Steyvoort
DOP: David Doom
Editing: Helena Overlaet-Michiels
Sound: Cobra Radio Brewery
Casting: Face It Casting