Op vrijdag 13 en zaterdag 14 oktober telt ‘The Greatest Switch’ op Studio Brussel af naar de beste danceclassic. Naar aanleiding van de 10de editie doen ze dat dit jaar 24 uur lang. Nadat je helemaal in de juiste mood bent gebracht, kan je ’s avonds afzakken naar de Vooruit waar je het feest tot in de vroege uurtjes kan verderzetten.
Om ‘The Greatest Switch’ aan te kondigen, bedacht DDB een grafische televisiespot waarin 24 uur feest wordt afgebeeld. Inclusief, de pijnlijke morgen. De spot werd gecreëerd op de tonen van Vitalic. De creatie omvat zowel woorden en illustraties die een (zware) feestnacht vertegenwoordigen. De ideale opwarming voor een nachtje ‘raven’ in de Vooruit. Je favoriete danceclassics in The Greatest Switch stemmen kan via stubru.be.
Credits:
Client(s): Jan Van Biesen, Witse Van Rillaer, Eline Rodiers
Brand: Studio Brussel
Campaign: The Greatest Switch
Agency: DDB Brussels
Creative Director: Odin Saillé, Peter Ampe
Creatives : Frédéric Zouag & Nicolas Gaspart
Copy NL: Kenn Van Lijsebeth
Business Director : Francis Lippens
Client Producer: Romy Vierhouten
Producer: Margaux Mariens
Production: Wietse De Ridder
Illustrations : Frédéric Zouag
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]