Studio Finlande Graphic Design geeft CAD nieuwe visuele identiteit

Het CAD, College of Art & Design, waar al heel wat bekende creatievelingen uit ons vak vandaan komen, heeft zijn nieuwe visuele identiteit toevertrouwd aan Studio Finlande Graphic Design, onder leiding van Thomas Durieux. Een nieuw logo, een frisse identiteit, een vernieuwd kleurenpalet en een reeks "C", "A" en "D" die grafischer, kleurrijker, enthousiaster en energieker zijn dan ooit tevoren. Centraal staat een oog dat symbool staat voor alle nieuwsgierigheden, het DNA van de drie afdelingen van de school: Interior & Architecture Design, Communication & Digital Design, en Fashion & Accessory Design.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]