Studio Finlande Graphic Design geeft CAD nieuwe visuele identiteit

Het CAD, College of Art & Design, waar al heel wat bekende creatievelingen uit ons vak vandaan komen, heeft zijn nieuwe visuele identiteit toevertrouwd aan Studio Finlande Graphic Design, onder leiding van Thomas Durieux. Een nieuw logo, een frisse identiteit, een vernieuwd kleurenpalet en een reeks "C", "A" en "D" die grafischer, kleurrijker, enthousiaster en energieker zijn dan ooit tevoren. Centraal staat een oog dat symbool staat voor alle nieuwsgierigheden, het DNA van de drie afdelingen van de school: Interior & Architecture Design, Communication & Digital Design, en Fashion & Accessory Design.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]