Studio Finlande Graphic Design geeft CAD nieuwe visuele identiteit

Het CAD, College of Art & Design, waar al heel wat bekende creatievelingen uit ons vak vandaan komen, heeft zijn nieuwe visuele identiteit toevertrouwd aan Studio Finlande Graphic Design, onder leiding van Thomas Durieux. Een nieuw logo, een frisse identiteit, een vernieuwd kleurenpalet en een reeks "C", "A" en "D" die grafischer, kleurrijker, enthousiaster en energieker zijn dan ooit tevoren. Centraal staat een oog dat symbool staat voor alle nieuwsgierigheden, het DNA van de drie afdelingen van de school: Interior & Architecture Design, Communication & Digital Design, en Fashion & Accessory Design.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]