De geboorte van een kindje, dat brengt puur geluk... en enkele uitdagingen. Ter promotie van zijn magazine la Ligueur et mon bébé, dat jonge ouders vanaf de geboorte tot aan de kleuterschool begeleidt, lanceert la Ligue des Familles een brutale maar goedhartige campagne: ’t Is niet erg!
Een boodschap die de ouders van vandaag verlost van hun schuldgevoel. Voor de radiocampagne heeft La Ligue des Familles beroep gedaan op het creatieve team van studio THINKNTALK.
Credits:
Client: la Ligue des familles
Creation & copywriting: Natacha Manco & Philippe Ledent
Production: THINKNTALK
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]