Tadaaz wil onlosmakelijk verbonden zijn met happy moments. Bij een huwelijk, een verjaardag en een geboorte horen nu eenmaal kaartjes. En dat geldt voor Kerstmis net zo goed. Tadaaz verovert de kerstmarkt momenteel met een reclamespot gecreëerd door Liquid Society. Onlyhumans, dat Tadaaz al sinds 2013 als vaste contentmarketingpartner ondersteunt met blogartikels en Google-advertenties, stemt haar ads nu resoluut af op die radiocampagne. Een gecombineerde aanpak waarmee Tadaaz zich wil profileren als de specialist in stijlvolle kaartjes voor feestelijke gelegenheden.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]