Talentenstorm met windkracht 10 bij Prophets

News / People

De laatste maanden om draaide bij Prophets vooral om groei. Niet alleen vormde het bureau een digitale coalitie met de Intracto Group, ook intern kwam er heel wat volk bij. 10 nieuwe teamleden, die er mee voor in zullen staan om de klanten te laten groeien.

De grootste uitbreiding is er voor het creatief team in Brussel. Het begon met Fé Riske, die ergens mid-mei lentefris aanschoof als designer. Die frisse bries moet aanstekelijk gewerkt hebben, want al in juni kwamen ook nog Sophie Oome (creatie, Proximus), Alisia Van Genechten (design, Proximus) en Ine Beertens (creatie, allround) aanwaaien. De meest recente aanwinst is Nicolas Van Gucht (crea copy, allround), die zijn strepen al verdiende bij Ogilvy Social.Lab en BBDO.
Al dat creatief talent moet ook gebrieft worden, dus kwam Carole Frederiq (ex-Big Smile) er bij als accountmanager op Proximus en SEAT. En ook Ena Stevens (ex-Wunderman Thompson) pendelt naar Brussel als accountmanager voor Audi.

In Antwerpen was er nog plaats voor Amber Verberckmoes (ex-Happiness) als accountmanager op onder andere Port of Antwerp. En omdat je met creatieve ideeën en goede klantenrelaties niet veel bent zonder sterke strategie, haalde het bureau er ook nog Michelle Defooz bij (ex-Wunderman). Héél vers van de pers is webmaster/front-end developer Jonas Van der Sande (ex-Wunderman Thompson) die mid-november zijn contract tekende – zo vers zelfs, dat hij de fotoshoot niet haalde.