Targetspot maakt audiovisuele campagnes simpel

Innovatie is gelukkig niet belemmerd door Covid-19. Ondanks de huidige crisis blijven de teams van Targetspot zich richten op de ontwikkeling van nieuwe oplossingen, valt daar te horen. De lancering van Passport Explore daar een nieuw voorbeeld van. Met Passport Explore biedt Targetspot een vereenvoudigde manier om campagnes met digitale audio te beheren, voor zowel omroepen, bureaus of media. Met de tool kunnen ze lokale, nationale en internationale reclamecampagnes opzetten voor alle vormen van digitale audiomedia, of het nu gaat om streaming, webradio of podcasts. De geoptimaliseerde ergonomie maakt het mogelijk om doelgroepen te bereiken, prestaties te monitoren en campagnes in realtime te optimaliseren.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





