Tart het geluk met Nationale Loterij met Urban Media

Op zoek naar een verrassend geschenk zonder de stress van het winkelen? De Nationale Loterij nodigt u tijdens de feestdagen uit om zijn tijdelijke pop-up huisje in het station van Brussel-Zuid te bezoeken. In deze magische pop-up winkel in de kleuren van Kerstmis kunnen voorbijgangers en reizigers krasbiljetten en kadoosjes kopen voor de feestdagen, en zo misschien de magie van Kerstmis verlengen !
Deze actie vindt plaats sinds 10 december en nog tot 31 december in het station Brussel-Zuid en is het resultaat van een samenwerking tussen de Nationale Loterij, Initiative, Rapport en Urban Media.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]