Dit jaar zet Mini twee nieuwe modellen in de kijker tijdens het Autosalon: de Mini Electric en de Mini John Cooper Works GP. En hoewel deze wagens allebei 100% Mini zijn, kunnen ze niet meer van elkaar verschillen. De geruisloze Mini Electric stoot geen gram CO2 uit, bij de John Cooper Works GP draait het allemaal om sound en snelheid. Die twee uitersten speelde TBWA voor Mini volop uit met twee affiches, via radiospots en social posts.
Credits
Agency: TBWA\Belgium
Client: MINI
Contacts: Joachim Sas, Georges Pagalis, Stijn Vermeulen
Campaign Title: Always 100% MINI
Creative Director: Steven Janssens
Creative Team: Thomas Devreese, Menno Buyl
Account team: Philippe Van Eygen, Anouk van der Wallen, Zeno Stevens
Strategy: Jolien Van Heyste
Production company: MAKE
Media Agency: Initiative
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]