TBWA en Mini zoeken tegengestelden op

Dit jaar zet Mini twee nieuwe modellen in de kijker tijdens het Autosalon: de Mini Electric en de Mini John Cooper Works GP. En hoewel deze wagens allebei 100% Mini zijn, kunnen ze niet meer van elkaar verschillen. De geruisloze Mini Electric stoot geen gram CO2 uit, bij de John Cooper Works GP draait het allemaal om sound en snelheid. Die twee uitersten speelde TBWA voor Mini volop uit met twee affiches, via radiospots en social posts.
Credits
Agency: TBWA\Belgium
Client: MINI
Contacts: Joachim Sas, Georges Pagalis, Stijn Vermeulen
Campaign Title: Always 100% MINI
Creative Director: Steven Janssens
Creative Team: Thomas Devreese, Menno Buyl
Account team: Philippe Van Eygen, Anouk van der Wallen, Zeno Stevens
Strategy: Jolien Van Heyste
Production company: MAKE
Media Agency: Initiative
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]