TBWA en Samsung bieden Taylor Swift een privé-jet aan

Crea / News

Aan de Johan Cruijff ArenA in Amsterdam stromen de Swifties toe voor het eerste van drie Taylor Swift concerten.

Maar Swift staat niet enkel bekend om haar talloze hits. Met haar voorliefde voor privéjets haalde de wereldster zich heel wat online backlash op de hals. Een onderwerp dat een unieke opportuniteit bleek voor Samsung. Het merk vloog meteen op de conversatie met hun Bespoke Jet AI stofzuiger. Niet om nog meer kritiek toe te voegen, wel om Taylor Swift een minder controversieel alternatief te bieden.

Dat gebeurde met een billboard op de toegangsweg naar de Johan Cruijff ArenA. Ook in metro- en treinstations rond de arena verschenen ludieke boodschappen zoals ‘Finally a private Jet you can use all the time’ en ‘Finally a private Jet you can use for short distances’.

Dan blijft er natuurlijk maar één vraag over: krijgt Samsung ook Taylor Swift aan boord?

Credits:

< TBWA & Samsung offer new private Jet™ to Taylor Swift>

<Samsung>

<TBWA> 

<Samsung Bespoke Jet>

Creative Team

Creative Director: Thomas Driesen

Copywriter: Luca Garcia

Art Director: Ema Vukas

Strategy

Innovation Strategist: Henri Wuyts

Connection Strategist: Nina Servez

Account Team

Account Director: Aubry Crock

Account Manager: Jolien De Wulf

Production

Production company: MAKE

Producer: Elien De Brouwer

Post-producer: Pia Decabooter

Videographer: Lander Munster

Editor: Pierre Mailly, Liesbeth Smets

PR Agency

PR Agency: TBWA Reputation

Managing Director: Peter Otten

Account Manager: Assia Nacer

Influence & PR Manager: Nell Dumortier

Client (Samsung)

Sevi Vermeesch

Jolijn van der Heijden

Kelly Hamming

Wik Jansen

Lisanne Donkersloot

Femke Koenen