TBWA Helsinki en Nissan spotten met bizarre Finse gewoonte

Personal space is geen lachertje in Finland. Wanneer Finnen op hun bus wachten, verspreidt de menigte zich meestal... zoveel als mogelijk is. Op het internet circuleren er verschillende foto’s van deze bizarre en nogal asociale Finse gewoonte, getrokken door geamuseerde voorbijgangers. Nissan zag het internetfenomeen vooral als een manier om reclame te maken voor zijn Automatic Distance Control, de technologie die de veiligheidsafstand op de weg regelt.
“De mensen die bij de bushalte staan passen perfect bij de veiligheidsfunctie van Nissan. Beide regelen automatisch de afstand,” lacht creative director Erno Reinikainen van TBWA Helsinki, het reclamebureau van Nissan in Finland.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]