TBWA won afgelopen zomer het budget van Base. En vandaag zien we daar het eerste resultaat van. De eerste campagne is meteen een heuse herlancering van Base, dat met een nieuw product de telecommarkt nog eens wil wakker schudden.
Brand: BASE
Agency: TBWA
Creative Director: Jeroen Bostoen
Copywriters: Thomas Driesen, Olaf Meuleman, Regine Smetz, Vincent Nivralet
Art Directors: David Maertens, Greg Van Buggenhout
Account team: Jochen De Greef, Max Fauconnier, Charlotte Lindemans
Social team: Nigel Ooms & Melissa Janssen
Design Director: Hendrik Everaerts
Lead Design: Vincent De Boeck
Design: Vincent De Boeck, Olivia Maisin
Motion Design: Vincent De Boeck, Enzo Piccinato
Strategy: Bert Denis, Gunther van Lany, Pauline Kinet, Rindert Dalstra
Digital project managers: Ken Kools, Stijn Mertens, Jan Bikkembergs
Digital Copywriter: Ann Vanminsel
Digital Design: Yannick Van der Goten, Frederik Severijns en Ruben Temmerman
Client: Nathalie Rahbani, Inge Van Der Haegen, Karlien Kelgtermans, Isabelle Bacro, Michel Moriaux
Production agency
Production company: SAKE / TBWA
Producers production company: Katrien Van den Brande, Veerle Van Melkebeke
Sound:
Post production image & sound: Gwenn Nicolay, Jan Pollet, Enzo Piccinato
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]