TBWA herlanceert BASE met vloeibare campagne

TBWA won afgelopen zomer het budget van Base. En vandaag zien we daar het eerste resultaat van. De eerste campagne is meteen een heuse herlancering van Base, dat met een nieuw product de telecommarkt nog eens wil wakker schudden.
Brand: BASE
Agency: TBWA
Creative Director: Jeroen Bostoen
Copywriters: Thomas Driesen, Olaf Meuleman, Regine Smetz, Vincent Nivralet
Art Directors: David Maertens, Greg Van Buggenhout
Account team: Jochen De Greef, Max Fauconnier, Charlotte Lindemans
Social team: Nigel Ooms & Melissa Janssen
Design Director: Hendrik Everaerts
Lead Design: Vincent De Boeck
Design: Vincent De Boeck, Olivia Maisin
Motion Design: Vincent De Boeck, Enzo Piccinato
Strategy: Bert Denis, Gunther van Lany, Pauline Kinet, Rindert Dalstra
Digital project managers: Ken Kools, Stijn Mertens, Jan Bikkembergs
Digital Copywriter: Ann Vanminsel
Digital Design: Yannick Van der Goten, Frederik Severijns en Ruben Temmerman
Client: Nathalie Rahbani, Inge Van Der Haegen, Karlien Kelgtermans, Isabelle Bacro, Michel Moriaux
Production agency
Production company: SAKE / TBWA
Producers production company: Katrien Van den Brande, Veerle Van Melkebeke
Sound:
Post production image & sound: Gwenn Nicolay, Jan Pollet, Enzo Piccinato

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



