Van maandag 15 april tot en met zaterdag 1 juni strijkt de Digitale Duik - in deze nieuwe vorm - vier dagen per week neer in een andere stad. In Mechelen, Hasselt, Oostende, Brugge, Leuven, Antwerpen en Brussel zullen Telenet-medewerkers klaarstaan om vragen te beantwoorden over technologische veranderingen en nieuwe tools.
Iedereen mee, dat is het motto. Herkenbaar via de sympathieke blauw-gele vormgeving, niet toevallig de kleuren van de twee initiatiefnemers. En ontwikkeld door TBWA. De eerste radio- en tv-spots van hetzelfde bureau en zusterbedrijf De Molenstraat zijn nu al te bekijken en te beluisteren. Iedereen Beroemd op VRT1, De Digihelpers op Radio2 en Generation M op MNM pikken later nog in.
Credits:
Telenet & VRT – Digitale Duik
TBWA & De Molenstraat
Telenet
Inge Debremaeker
Kaat Daemen
Silvie Erzeel
VRT
Floris Nieuwdorp
Hanne Laureys
Creative Team
Creative Director: Jan Macken
Creative Lead: Thomas De Vreese & Dieter Vanhoof
Copywriter: Sofie Gilliams
Art Director: Anke Verhaegen
Account Team
Account Director: Charlotte Smedts & Elise Crispeels
Account Manager: Jan Veulemans
Account Executive: Anouk Bossuyt
Design
Design Lead: Hendrik Everaerts
Designer: Jaimy Vanaken
Production
Production company: MAKE
Producer: Dominique Turnbull
AI Strategist: Vincent Buyssens
Camera: Marco Bellusci
Post-production
Post-production company: MAKE
Post producer: Katrien Van den Brande
Editor: Liesbeth Smets
Sound: Jan Pollet
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]