TBWA laat Telenet en VRT opnieuw digitaal duiken

Crea / News

Van maandag 15 april tot en met zaterdag 1 juni strijkt de Digitale Duik - in deze nieuwe vorm - vier dagen per week neer in een andere stad. In Mechelen, Hasselt, Oostende, Brugge, Leuven, Antwerpen en Brussel zullen Telenet-medewerkers klaarstaan om vragen te beantwoorden over technologische veranderingen en nieuwe tools.

Iedereen mee, dat is het motto. Herkenbaar via de sympathieke blauw-gele vormgeving, niet toevallig de kleuren van de twee initiatiefnemers. En ontwikkeld door TBWA. De eerste radio- en tv-spots van hetzelfde bureau en zusterbedrijf De Molenstraat zijn nu al te bekijken en te beluisteren. Iedereen Beroemd op VRT1, De Digihelpers op Radio2 en Generation M op MNM pikken later nog in.

Credits:

Telenet & VRT – Digitale Duik

TBWA & De Molenstraat

Telenet

Inge Debremaeker

Kaat Daemen

Silvie Erzeel

VRT

Floris Nieuwdorp

Hanne Laureys

Creative Team

Creative Director: Jan Macken

Creative Lead: Thomas De Vreese & Dieter Vanhoof

Copywriter: Sofie Gilliams

Art Director: Anke Verhaegen

Account Team

Account Director: Charlotte Smedts & Elise Crispeels

Account Manager: Jan Veulemans

Account Executive: Anouk Bossuyt

Design

Design Lead: Hendrik Everaerts

Designer: Jaimy Vanaken

Production

Production company: MAKE

Producer: Dominique Turnbull

AI Strategist: Vincent Buyssens

Camera: Marco Bellusci

Post-production

Post-production company: MAKE

Post producer: Katrien Van den Brande

Editor: Liesbeth Smets

Sound: Jan Pollet