Hoe kun je een sportzender als Play Sports beter aan de man (of vrouw) brengen dan met de hoogtepunten van de sport zelf, dachten ze bij TBWA. Bijgevolg vatten ze nu al zeven weken de sportieve hoogtepunten van het weekend samen in 20 seconden. En dat levert erg leuke radio op.
Tientallen goals, honderden gierende banden, een pak winnaars, doelpuntenkermissen, Couckenbak, Koningin Mathilde enz. De razendsnelle samenvatting van sportieve feiten, verrassende randinformatie én de nodige geluidseffecten zorgen voor zeer entertainende spotjes. Die sluiten telkens af met de vermelding dat het volgend weekend op de sportzender nòg straffer wordt, en een kalender met enkele topwedstrijden.
Diezelfde samenvatting wordt ook gemaakt in video’s, die dan weer gebruikt worden in social media. De campagne, die oorspronkelijk maar 4 weken zou worden ingezet, loopt al zeker 10 weken.
https://www.youtube.com/watch?v=VRRyrYhVVAA
https://www.youtube.com/watch?v=QdMFx-tcfcM
https://www.youtube.com/watch?v=WoC2e8icC78
https://www.youtube.com/watch?v=WoC2e8icC78
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]