Op dinsdag 16 november vindt de Teads Partnerdag plaats. Teads zal er de laatste innovaties en een roadmap presenteren in een kort (ongeveer 1u15) en dynamisch formaat, in video en in het Engels.
Op het programma: Teads Vision & Strategic Direction (Jeremy Arditi, Co-CEO, Teads Future Innovation (Todd Tran, Chief Strategy Officer), How Teads makes Cookieless actionable (Rémi Cackel, Chief Data Officer), The Attention Economy Study (Caroline Hugonenc, Global VP Research & Insights), Responsible Advertising & Sustainability (Jeremy Arditi, Co-CEO) en sprekers van Omnicom, Dentsu, Southwest Airlines en Diageo.
Ander nieuws vanuit het Teads-kamp: Pierre Chappaz stapt op als uitvoerend voorzitter van Teads, maar blijft voorzitter van de raad van bestuur. Jeremy Arditi wordt benoemd tot co-CEO van Teads naast Bertrand Quesada, mede-oprichter en CEO.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]