Op dinsdag 16 november vindt de Teads Partnerdag plaats. Teads zal er de laatste innovaties en een roadmap presenteren in een kort (ongeveer 1u15) en dynamisch formaat, in video en in het Engels.
Op het programma: Teads Vision & Strategic Direction (Jeremy Arditi, Co-CEO, Teads Future Innovation (Todd Tran, Chief Strategy Officer), How Teads makes Cookieless actionable (Rémi Cackel, Chief Data Officer), The Attention Economy Study (Caroline Hugonenc, Global VP Research & Insights), Responsible Advertising & Sustainability (Jeremy Arditi, Co-CEO) en sprekers van Omnicom, Dentsu, Southwest Airlines en Diageo.
Ander nieuws vanuit het Teads-kamp: Pierre Chappaz stapt op als uitvoerend voorzitter van Teads, maar blijft voorzitter van de raad van bestuur. Jeremy Arditi wordt benoemd tot co-CEO van Teads naast Bertrand Quesada, mede-oprichter en CEO.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








