Begin dit jaar koos Bowling voor een nieuwe naam, Untitled Workers Club, en een nieuwe positionering. UWC helpt bedrijven en organisaties om de diverse samenleving beter te betrekken. Sana Sellami kwam mee aan boord. Ze heeft een enorme expertise in het inclusiever maken van organisaties en bedrijven (internal change management). Door de enorme vraag wordt het team versterkt door Hamza Ouamari. Zijn jarenlange expertise ligt dan weer op de externe inclusieve communicatie en campagnes. Zo kan hij mooie klanten zoals Ketnet, JBC, Streamz, De Singel of de Vlaamse overheid op zijn palmares zetten. Hij geeft bovendien inclusieve communicatie en online marketing en sales aan Thomas More Hogeschool Mechelen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]