Telenet en TBWA lanceren de grote Check & Smile

Crea / News

Telenet gaat als eerste telecomprovider op bezoek bij z’n klanten voor een Check & Smile. Digitaal weliswaar. Iedereen die bij Telenet klant is ontvangt een compleet nazicht via de MyTelenet-app om er zeker van te zijn dat alles vlot loopt. Werkt je verbinding zoals het hoort? Surf je wel veilig genoeg op je netwerk? Past je abonnement nog 100% bij hoe je ermee omgaat? En zijn er exclusieve ​klantenvoordelen en promoties die je misschien over het hoofd ziet? Dat zijn de kernvragen die nieuwe Check & Smile service van Telenet voor àlle klanten beantwoordt. Geen kleine campagne on the side dus, maar the full monty.

“We zijn op zoek gegaan naar wat onze klanten het meeste missen en dat is proactiviteit. Telenet is er niet alleen om producten en services te verkopen, we moeten er ook voor garant staan dat élke klant er optimaal van kan genieten. Vandaar onze Grote Check&Smile, die voor iedereen klaarstaat in de MyTelenet-app. Zo weet je dat alles vlot loopt, hoe het eventueel nog beter kan en waar je kortingen kan meepikken,” aldus Marilyn Debisschop, director Brand & Marketing bij Telenet.

“Alles draait om het genieten van de kwaliteit en het vertrouwen in je producten. Zorgeloosheid dus. Dat is de kerngedachte in de campagne. En geef toe: we zijn allemaal jaloers op onze kat. Op dat goddelijke leven van naar niks te moeten kijken omdat alles voor jou gefikst wordt. Geen zorgen, geen gedoe. Zalig,” vult Thomas Driesen, creatief directeur bij TBWA, aan.

Credits:

Telenet– Check & Smile

Telenet

TBWA

Client

Marilyn Debisschop

Inge Debremaeker

Sara Jacobi

Charlotte Arts

Creative Team

Creative Director: Thomas Driesen

Senior Copywriter: Geert Verdonck

Senior Art Director: Greg van Buggenhout

Copywriter FR: Yannick Pringels

Digital Lead: Geert Feytons

Account Team

Chief Commercial Officer: Max Fauconnier

Account Director: Elise Crispeels

Account Manager: Jan Veulemans

Account Executive: Lukas Peeters, Sarah Happaerts

Strategy

Strategic Director: Michiel Noens

Senior Strategist: Thomas Devroe

Production VIDEO

Production company: Caviar Brussels

Producer: Annemie Decorte

Project Manager/producer: Thomas Landeloos

Director: Keith Schofield

DOP: Benjamin Todd

Post-production VIDEO

Post-production company: LOOM

Post-Producer: Annemie Decorte

Offline Editor: Gert Van Berckelaer

Online Editor: Sofie Favere

Grading: Xavier Dockx

Sound Engineer: Sonhouse

Photography

Photographer: Britt Guns

Production RADIO

Post-production company: MAKE

Post-producer: Pia Decabooter, Lauranne Van Der Heyden

Sound Engineer: Jan Pollet, Gwen Nicolay, Matthieu Grillo

Digital Post-production

Post-production company: LOOM

Post-producer: Annemie Decorte

Online Editor: Sofie Favere

Sound Engineer: Sonhouse

Digital Production

Digital Production Agency: MAKE digital

Project Manager: Stijn Punie

Display motion designer: Matthias Deruddere, Olivier Berger, Annelies Eskens

Media

Media Agency: Wavemaker

Media Planner: David Driesmans

Digital Planner: Omar Tifouri, Tiago Jordao, Sacha Bings, Charline Luthers Charles Dugois