Telenet gaat als eerste telecomprovider op bezoek bij z’n klanten voor een Check & Smile. Digitaal weliswaar. Iedereen die bij Telenet klant is ontvangt een compleet nazicht via de MyTelenet-app om er zeker van te zijn dat alles vlot loopt. Werkt je verbinding zoals het hoort? Surf je wel veilig genoeg op je netwerk? Past je abonnement nog 100% bij hoe je ermee omgaat? En zijn er exclusieve klantenvoordelen en promoties die je misschien over het hoofd ziet? Dat zijn de kernvragen die nieuwe Check & Smile service van Telenet voor àlle klanten beantwoordt. Geen kleine campagne on the side dus, maar the full monty.
“We zijn op zoek gegaan naar wat onze klanten het meeste missen en dat is proactiviteit. Telenet is er niet alleen om producten en services te verkopen, we moeten er ook voor garant staan dat élke klant er optimaal van kan genieten. Vandaar onze Grote Check&Smile, die voor iedereen klaarstaat in de MyTelenet-app. Zo weet je dat alles vlot loopt, hoe het eventueel nog beter kan en waar je kortingen kan meepikken,” aldus Marilyn Debisschop, director Brand & Marketing bij Telenet.
“Alles draait om het genieten van de kwaliteit en het vertrouwen in je producten. Zorgeloosheid dus. Dat is de kerngedachte in de campagne. En geef toe: we zijn allemaal jaloers op onze kat. Op dat goddelijke leven van naar niks te moeten kijken omdat alles voor jou gefikst wordt. Geen zorgen, geen gedoe. Zalig,” vult Thomas Driesen, creatief directeur bij TBWA, aan.
Credits:
Telenet– Check & Smile
Telenet
TBWA
Client
Marilyn Debisschop
Inge Debremaeker
Sara Jacobi
Charlotte Arts
Creative Team
Creative Director: Thomas Driesen
Senior Copywriter: Geert Verdonck
Senior Art Director: Greg van Buggenhout
Copywriter FR: Yannick Pringels
Digital Lead: Geert Feytons
Account Team
Chief Commercial Officer: Max Fauconnier
Account Director: Elise Crispeels
Account Manager: Jan Veulemans
Account Executive: Lukas Peeters, Sarah Happaerts
Strategy
Strategic Director: Michiel Noens
Senior Strategist: Thomas Devroe
Production VIDEO
Production company: Caviar Brussels
Producer: Annemie Decorte
Project Manager/producer: Thomas Landeloos
Director: Keith Schofield
DOP: Benjamin Todd
Post-production VIDEO
Post-production company: LOOM
Post-Producer: Annemie Decorte
Offline Editor: Gert Van Berckelaer
Online Editor: Sofie Favere
Grading: Xavier Dockx
Sound Engineer: Sonhouse
Photography
Photographer: Britt Guns
Production RADIO
Post-production company: MAKE
Post-producer: Pia Decabooter, Lauranne Van Der Heyden
Sound Engineer: Jan Pollet, Gwen Nicolay, Matthieu Grillo
Digital Post-production
Post-production company: LOOM
Post-producer: Annemie Decorte
Online Editor: Sofie Favere
Sound Engineer: Sonhouse
Digital Production
Digital Production Agency: MAKE digital
Project Manager: Stijn Punie
Display motion designer: Matthias Deruddere, Olivier Berger, Annelies Eskens
Media
Media Agency: Wavemaker
Media Planner: David Driesmans
Digital Planner: Omar Tifouri, Tiago Jordao, Sacha Bings, Charline Luthers Charles Dugois
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]