Elektrische kinderauto? Gepimpt! Tablet op het dashboard? Gemonteerd! Een sterk wifi-signaal dat je overal volgt tijdens het racen door de living, de slaapkamer van de zus, het bureau van de papa en zelfs tot op de oprit? Gefikst! Dankzij de slimme WiFi-pods van Telenet. Dat is het zowat het script van de spot die de campagne aftrapt voor het nieuwe, zorgeloze internet van Telenet.
“Onze WiFi-pods zijn slimmer dan de boosters die je in vele huizen vindt. Ze ‘leren’ als het ware hoe jij, en de mensen waarmee je samenwoont, het internet gebruiken en zorgen ervoor dat je overal de sterkste verbinding hebt. Zo hoeven onze klanten zich daarover geen zorgen te maken. Net zoals de rosse krullenmans in zijn racemachine,” aldus Inge Debremaeker, creative lead bij Telenet.
Thomas Driesen, CD bij TBWA, voegt daar nog aan toe: “Voor in het geval je kind, neefjes of nichtjes het vragen: neen, die auto is niet te koop. En ja, ik wil er ook zo één voor mijn zoon.”
De campagne bestaat, naast de spot, uit radio, OOH en digital.
Credits:
Telenet– Netwerk IHC
Telenet
TBWA
Client
Marilyn Debisschop
Inge Debremaeker
Marylin Debisschop
Katrijn Hufschmitt
Thomas Vande Velde
Kaat Daemen
Creative Team
Creative Director: Thomas Driesen
Senior Copywriter: Geert Verdonck
Senior Art Director: Greg van Buggenhout
Copywriter FR: Manu Dewit
Digital Lead: Geert Feytons
Account Team
Chief Commercial Officer: Max Fauconnier
Account Director: Elise Crispeels, Erine Brems
Account Manager: Jan Veulemans
Strategy
Strategic Director: Michiel Noens
Senior Strategist: Thomas Devroe
Production VIDEO
Production company: Caviar Brussels
Producer: Annemie Decorte
Project Manager/producer: Thomas Landeloos
Director: Keith Schofield
DOP: Benjamin Todd
Post-production VIDEO
Post-production company: LOOM
Post-Producer: Annemie Decorte
Offline Editor: Gert Van Berckelaer
Online Editor: Sofie Favere
Grading: Xavier Dockx
Sound Engineer: Sonhouse
Photography
Photographer: Britt Guns
Production RADIO
Post-production company: MAKE
Post-producer: Pia Decabooter
Sound Engineer: Jan Pollet
Digital Post-production
Post-production company: LOOM
Post-producer: Annemie Decorte
Online Editor: Sofie Favere
Sound Engineer: Sonhouse
Digital Production
Digital Production Agency: MAKE digital
Project Manager: Stijn Punie
Display motion designer: Matthias Deruddere, Olivier Berger, Benjamin Eelbode, Annelies Eskens
Media
Media Agency: Wavemaker
Media Planner: David Driesmans
Digital Planner: Omar Tifouri, Tiago Jordao, Sacha Bings
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]