Telenet en TBWA lanceren One: Wifi en 4G worden één

Communication / Media / News / Research

Hoewel we vandaag de dag overal en altijd verbonden zijn, ervaren we toch niet de volledige digitale vrijheid. En da’s absurd in 2021. Met One maakt Telenet daar nu voor eens en altijd komaf mee. One is een nieuwe stap in de telecomwereld die de glazen muur tussen Wifi en 4G eindelijk aan diggelen slaat. Of je nu binnen of buiten bent, het maak geen enkel verschil meer. Je hebt één simpele verbinding die je alle vrijheid geeft. Eindelijk.

Het is ook exact dat gevoel van ongekende vrijheid waarmee TBWA de wereld van One neerzet. Regisseur Billy Pols speelt 100 procent op gevoel met een poëtische film waarin we het hoofdpersonage volgen op een zorgeloze trip van binnen naar buiten en van buiten naar binnen. De zweverige saxofoontonen van FKJ & Masego brengen ons letterlijk naar nieuwe hoogtes. Imposante billboards en postering brengen hetzelfde gevoel naar de meest impactvolle out-of-home locaties van Vlaanderen en Brussel. De korte catchy radiospots laten ons horen hoe complex de oude connectiviteitswereld plots is geworden. En dat je daar met One je gelukkig niets van hoeft aan te trekken. De campagne is de start van een nieuw hoofdstuk voor Telenet. Wordt zeker vervolgd.

CREDITS TELENET ONE

CLIENT

Client: Telenet

Client Contact: Inge Debremaeker, Marilyn Debisschop, Ils Neuts

CREATION:

Executive Creative Director: Jan Macken

Creative team: Thomas Driesen & David Maertens

Art Director: Geert Feytons

Copywriter: Ann Vanminsel

Copywriter FR: Vincent Nivarlet

ACCOUNT:

Managing Director: Nicolas De Bauw

Account Director: Max Fauconnier

Account Manager: Ellen Van Praet

Account Executive: Jan Veulemans

Traffic: Karen De Weerdt

STRATEGY:

Chief Strategy Officer: Bert Denis

Strategic Director: Stéphanie Vercruysse

Integrated Brand Strategist: Helena Gheeraert 

Connection Strategist: Karel Lovenich

VISUAL IDENTITY ONE

Designer: Christophe Liekens

Motion Designer: Maarten Vranken

PM Design: Katrien De Craecker

Design Director: Hendrik Everaerts

AGENCY TV PRODUCERS / ART BUYER

Mieke Vandewalle, Elly Laureys, Katrien Van den Brande

PRODUCTION COMPANY TVC:  CZAR

Executive Producer: Eurydice Gysel

Producer: Maarten De Sutter

Regisseur: Billy Pols

DOP: Cezary Zacharewicz

POST-PRODUCTION TVC:MAKE

Post-producer: Mieke Vandewalle, Shana Duprez

Offline: Gert Van Berckelaer, Govert Janse

VFX:  FLOW POST PRODUCTION

Online: Enzo Piccinato

Grading: Joost Van Kerckhove

Sound: Jan Pollet, Gwenn Nicolaij

Music: FKJ & Masego – Tadow

OLV: Nabil El Hajjouti, Liesbeth Smets

PRODUCTION PHOTOGRAPHY:Initials LA

Photographer: Sophie Hemels

DOP:Kamiel Doens

1AC: Letizia Giorgi & Rachelle Sluiter

Digital Assistant: Louis-Philippe Beauduin

Light assistant: Christian Jiminez

Stylist: Sarah Roelstraete

Mua: Kim Theylaert

Set dresser: Tina Schott

Producer: Initials LA:  Sarah Theys & Emma Cornut

DTP: Danny Jacquemin , Victor Wilmot, Bert Geurs

 

RADIO PRODUCTION COMPANY:MAKE

Producer: Lauranne van der Heyden, Raf Cyran

Sound:  Nicolas Van Ruysevelt, Gwenn Nicolaij

 

DIGITAL PRODUCTION COMPANY: MAKE

Project manager: Ken Kools, Stijn Punie, Max Van der Beken

Designer: Annelies Eskens, Yannick Van der Goten, Matthias Deruddere, Tim Kaelen