Dat wereldwijd vaak naar online video's wordt gekeken, is uiteraard bekend. Maar overschat het belang van die video's nu ook weer niet, zo lijkt PEPPTV, Platform for European Promotion of TV, ons op basis van onderzoek te willen zeggen. Dat onderzoek, waarvan de resultaten overigens gelijklopen met studies van Thinkbox et VAB (American Video Advertising Bureau), toont namelijk aan dat televisie de videosector blijft domineren. Volgens VAB is het bereik van televisie gemiddeld 50% hoger dan dat van Youtube-kanalen. In België wordt 71% van de video's bekeken via lineaire televisie, terwijl video on demand slechts 15% vertegenwoordigt. Bij de 15- tot 24-jarigen vertegenwoordigen online video's 18% van het volume, met 8% via Youtube.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]