Terugblik naar de Maxus klas 2020

News / People

Maxus blijft bouwen aan zijn (dream)team, dit zowel door te investeren in de huidige talenten alsook door nieuwe mensen aan te trekken. Het bureau verwelkomde het afgelopen jaar een heleboel nieuwe Maxussers: Ellyn O’Byrne-Baudot (communication planner op Proximus), Alicia Van Steen (audio executive), Julie Mathieu (social campaign specialist), Gaspard Bertrand (programmatic expert), Tévi Van Brabant (social campaign executive), Jessica Umuhoza (programmatic executive), Violette Cajot (programmatic executive) en Charlie Kerres (programmatic executive).

Naast enkele verschuivingen binnen het management groeiden ook andere collega’s intern door naar een nieuwe functie. Zo zal Claudia Charlier (communication planner) in de toekomst de rol van client lead op zich nemen en vervoegt Anouk Van Campenhout (audio specialist) zich bij het team als communication planner executive. Daarnaast zal ook Laura Sierra (digital planner) haar blik verruimen en deel uitmaken van de algemene communication planning.

Enkele youngsters groeiden ook vanuit hun executieve rol door naar de volgende stap in hun vakgebied. Maxime Smits (video executive) wordt video specialist, Anaïs McCusker (programmatic executive) ontwikkelt zich tot programmatic specialist en Ione Corbeel (communication planner executive) ontplooit zich verder tot communication planner.

Ten slotte neemt Jonas Wellens (video executive) voortaan zijn taak op als paid social executive en breidt hij zijn kennis uit in een andere expertise. Net zoals Julie Nicaise (social campaign specialist), zij wordt voor een deel van haar tijd bedrijfsarchitecte binnen Maxus.