TF1 knipt journaal in twee

Gisteren werd het journal op de Franse zender TF1 in twee delen uitgezonden. Meer bepaald was er reclame te zien tussen die twee delen. Een opmerkelijk experiment. En de Franstalige mediaraad in ons land, de CSA, was er tot nu van overtuigd dat zoiets nooit zou gebeuren. Dergelijke evoluties worden in België op de voet gevolgd, want de Franse zender heeft een marktaandeel van bijna 20% in Franstalig België...

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


