TF1 knipt journaal in twee

Gisteren werd het journal op de Franse zender TF1 in twee delen uitgezonden. Meer bepaald was er reclame te zien tussen die twee delen. Een opmerkelijk experiment. En de Franstalige mediaraad in ons land, de CSA, was er tot nu van overtuigd dat zoiets nooit zou gebeuren. Dergelijke evoluties worden in België op de voet gevolgd, want de Franse zender heeft een marktaandeel van bijna 20% in Franstalig België...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]