The Crew en FOD Binnenlandse Zaken spelen niet met vuur

De ‘14-daagse van de Veiligheid’, de jaarlijkse brandpreventiecampagne van de Federale Overheidsdienst Binnenlandse Zaken, vindt plaats van 14 september tot 30 september 2023. Tijdens deze periode wil de Federale Overheidsdienst Binnenlandse Zaken, samen met de hulpverleningszones, de burger sensibiliseren rond brandveiligheid in de woning.
Dit jaar wordt de burger attent gemaakt op de problematiek van schouwbranden, een nog al te vaak miskend probleem, terwijl het één van de belangrijke oorzaken van brand is. Preventie is hierbij cruciaal.
The Crew bedacht een positieve, originele, ietwat ongebruikelijke campagne die wijst op het belang van een jaarlijks onderhoud van de schoorsteen. De “sixties”toon moet vooral een doelgroep aanspreken met iets oudere woningen waar nog vaak gestookt wordt met hout, kolen of mazout.
De 360-graden campagne die The Crew ontwikkelde bevat video, affiches, een flyer, digitaal ondersteuningsmateriaal en een folder. Er werd gebruik gemaakt van een social media en een digital display campagne om door te verwijzen naar de website www.speelnietmetvuur.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]