De ‘14-daagse van de Veiligheid’, de jaarlijkse brandpreventiecampagne van de Federale Overheidsdienst Binnenlandse Zaken, vindt plaats van 14 september tot 30 september 2023. Tijdens deze periode wil de Federale Overheidsdienst Binnenlandse Zaken, samen met de hulpverleningszones, de burger sensibiliseren rond brandveiligheid in de woning.
Dit jaar wordt de burger attent gemaakt op de problematiek van schouwbranden, een nog al te vaak miskend probleem, terwijl het één van de belangrijke oorzaken van brand is. Preventie is hierbij cruciaal.
The Crew bedacht een positieve, originele, ietwat ongebruikelijke campagne die wijst op het belang van een jaarlijks onderhoud van de schoorsteen. De “sixties”toon moet vooral een doelgroep aanspreken met iets oudere woningen waar nog vaak gestookt wordt met hout, kolen of mazout.
De 360-graden campagne die The Crew ontwikkelde bevat video, affiches, een flyer, digitaal ondersteuningsmateriaal en een folder. Er werd gebruik gemaakt van een social media en een digital display campagne om door te verwijzen naar de website www.speelnietmetvuur.be.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]