The Crew en FOD Binnenlandse Zaken spelen niet met vuur

De ‘14-daagse van de Veiligheid’, de jaarlijkse brandpreventiecampagne van de Federale Overheidsdienst Binnenlandse Zaken, vindt plaats van 14 september tot 30 september 2023. Tijdens deze periode wil de Federale Overheidsdienst Binnenlandse Zaken, samen met de hulpverleningszones, de burger sensibiliseren rond brandveiligheid in de woning.
Dit jaar wordt de burger attent gemaakt op de problematiek van schouwbranden, een nog al te vaak miskend probleem, terwijl het één van de belangrijke oorzaken van brand is. Preventie is hierbij cruciaal.
The Crew bedacht een positieve, originele, ietwat ongebruikelijke campagne die wijst op het belang van een jaarlijks onderhoud van de schoorsteen. De “sixties”toon moet vooral een doelgroep aanspreken met iets oudere woningen waar nog vaak gestookt wordt met hout, kolen of mazout.
De 360-graden campagne die The Crew ontwikkelde bevat video, affiches, een flyer, digitaal ondersteuningsmateriaal en een folder. Er werd gebruik gemaakt van een social media en een digital display campagne om door te verwijzen naar de website www.speelnietmetvuur.be.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]