Maar liefst 17 verschillende bureaus keerden met minstens één van de 44 BOCA-trofeeën naar huis, die door 31 opdrachtgevers van de Content Strategy- en de Craftsmanship-jury’s werden geselecteerd uit de 107 ingediende cases. Content marketing zit duidelijk in de lift.
“It ain’t over till The Fat Lady sings” en dat kon BOCA dit jaar heel letterlijk nemen: The Fat Lady slaagde erin om maar liefst 12 BOCA’s te veroveren, waaronder die van Content Marketing Agency of the Year, met Koen Denolf als Content Marketeer of the Year. Naast 2 Silver, 5 Bronze en 2 Craftsmanship viel ook de Press Award hen te beurt.
Op een verdienstelijk tweede en derde plaats staan Onlyhumans en Com&co, met elk 4 begeerde Best Of Activation Awards. De Top 5 wordt afgesloten met Impuls en HeadOffice, die elk 3 Awards voor hun rekening nemen.
De Lifetime Achievement Award ging naar Pieter Vereertbrugghen van Cypres, tevens voormalig voorzitter van Custo, de groep van de contentmarketingbureaus binnen ACC.
Alle winnende cases zijn terug te vinden op www.bestofawards.be.
Photographer: © Pieter Engels
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]